Preambul
In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, intelesurile specificate mai jos
Atentie!!! Daca Utilizatorul nu este de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare ale site-ului, este rugat respectuos sa paraseasca site-ul.
Definitii
MARCI INREGISTRATE: reprezinta marcile inregistrate.
SITE: reprezinta SITE-ul Internet apartinand Vanzatorului, care se afla la adresa bilancia.ro, prin intermediul caruia UTILIZATORUL are acces la informatii privind serviciile si produsele oferite / asigurate de bilancia.ro .
VANZATORUL/PROFESIONISTUL este in fapt, S.C. BILANCIA EXIM S.R.L., cu sediul social in Comuna Corbeanca, sat Petresti, str. Balantei, nr. 46, cam. C1, judetul Ilfov, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov sub nr. J23/2223/2010, avand CUI RO 3968479 .
UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat TERMENII SI CONDITIILE prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.
UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Vanzatorului.
Informatiile publicate pe SITE sunt informatii de interes general despre Vanzator si produsele comercializate de acesta, ale partenerilor sai cat si alte informatii considerate de Vanzator ca fiind de de interes pentru UTILIZATORI .
1. Informatiile sunt puse la dispozitia UTILIZATORILOR de regula, in mod gratuit. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a implementa anumite servicii pe SITE ce vor fi oferite contra cost UTILIZATORILOR sai.
Vanzatorul este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra SITE-ului, respectiv asupra designului si continutului acestuia precum si asupra tuturor Marcilor inregistrate in numele si publicate pe bilancia.ro.
2. UTILIZATORUL are obligatia de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuala ale Vanzatorului, prevazute de legislatia in vigoare.
3. UTILIZATORUL se obliga sa acceseze si sa utilizeze SITE-ul in scopuri si prin mijloace care sa nu constituie o utilizare abuziva.
4. Raspunderea pentru continutul SITE-ului Vanzatorul nu este si nu poate fi facut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe SITE, care nu se datoreaza culpei sale. UTILIZATORII pot obtine informatii detaliate si actualizate la fax, tel, e-mail: comenzi@bilancia.ro
5. Caracteristicile produselor prezentate pe SITE sunt preluate / puse la dispozitie de producatori si/sau furnizori iar Vanzatorul nu isi asuma raspunderea pentru corectitudinea acestor informatii.
6. Preturile produselor de pe acest SITE sunt informative si pot suferi modificari neanuntate. Promotiile prezentate pe SITE sunt valabile in perioada de timp mentionata; in cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.
7. Toate produsele prezentate pe acest SITE sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil. In cazul epuizarii stocului reprezentantul Vanzatorului va oferi alternative prin prezentarea altor produse asemanatoare ca si aspect si specificatii tehnice cu produsul comandat al carui stoc s-a epuizat
De asemenea, imaginile sunt prezentate pe SITE cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot fi diferite, in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului fara notificare prealabila de catre producatori.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a cunoscut-o. Pana la proba contrară, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate,
Un produs nu poate fi considerat cu defect numai pentru ca ulterior, un produs similar perfectionat a fost pus in circulatie. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe SITE
8. Orice problema cauzata de produsele si/sau serviciile prezentate pe SITE se va solutiona pe cale amiabila in termen de 15 zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre UTILIZATOR. In caz contrar, toate litigiile sunt de competenta instantelor de drept comun de la sediul Vanzatorului.
9. Vanzatorul nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor
10. Vanzatorul nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesare anumitor link-uri publicate pe Site.
11. Vanzatorul nu practica si nu incurajeaza transmiterea de comunicari comerciale prin posta electronica, cu exceptia cazul in care destinatarul acestui mesaj si-a exprimat, in prealabil, consimtamantul expres pentru asemenea comunicari. Prin acceptarea si utilizarea acestui site,
11.1.Orice comunicari comerciale efectuate vor respecta cel putin urmatoarele conditii:
a) să fie clar identificabile ca atare;
b) persoana fizică sau juridică în numele căreia sunt făcute să fie clar identificată;
c) ofertele promoţionale, precum reducerile, premiile şi cadourile, să fie clar identificabile, iar condiţiile care trebuie îndeplinite pentru obţinerea lor să fie uşor accesibile şi clar prezentate;
d) competiţiile şi jocurile promoţionale să fie clar identificabile ca atare, iar condiţiile de participare să fie uşor accesibile şi clar prezentate;
e) orice alte condiţii impuse prin dispoziţiile legale în vigoare: puteti consulta prevederile Legii nr. 356/2006, privind comertul electronic aici.Textele actelor normative publicate pe site pot suferi numeroase modificari de la data publicarii acestora in Monitorul Oficial.
11.2. Subiectul mesajelor transmise prin posta electronica, care constituie comunicari comerciale, trebuie sa înceapa cu cuvântul "PUBLICITATE" scris cu majuscule.
Comunicarile comerciale trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele informatii referitoare la persoana în numele careia sunt facute:
a) numele sau denumirea completa;
b) codul numeric personal sau codul unic de înregistrare, dupa caz;
c) domiciliul sau sediul;
d) numerele de telefon si fax;
e) adresa de posta electronica
11.3. Destinatarul comunicarilor comerciale (Utilizatorul) are dreptul sa isi revoce consimtamantul de a primi asemenea comunicari prin simpla notificare a Vanzatorului.
Vanzatorul are obligatia de a implementa o procedura gratuita, accesibila inclusiv prin mijloace electronice, prin care destinatarul sa poata sa isi revoce consimtamantul. Procedura poate fi regasita aici. Revocarea consimtamantului prin mijloace electronice trebuie sa-si produca efectele in cel mult 48 de ore de la initierea procedurii.
12. Daca partile nu au convenit altfel, contractul se considera incheiat in momentul in care acceptarea ofertei de a contracta a ajuns la cunostinta Utilizatorului.
13. Inainte de data stabilita pentru livrarea bunurilor comandate, Cumparatorul are posibilitatea vizionarii acestora si verificarii starii si specificatiilor tehnice ale bunurilor, in showroom-ul situat la sediul social al Vanzatorului. In conditiile in care Cumparatorul nu intelege sa beneficieze de acest drept, vanzarea/livrarea se face pe raspunderea Cumparatorului, Vanzatorul neavand nicio responsabilitate in acest sens.
Vanzatorul pune la dispozitie si informeaza Utilizatorul, inainte de incheierea oricarui contract/comanda, informatii cu privire la:
a) identitatea comerciantului si, in cazul contractelor care prevad plata anticipata, adresa si modalitatile de contactare a acestuia, telefon/fax, e-mail si codul unic de inregistrare;
b) caracteristicile esentiale ale produsului si/sau serviciului/serviciilor accesorii, acolo unde este cazul;
c) pretul bunurilor si/sau tarifelor serviciilor accesorii, cu toate taxele incluse;
d) cheltuielile de livrare, daca este cazul;
e) modalitatile de plata, de livrare si/sau de prestare;
f) dreptul de denuntare unilaterala a contractului, cu exceptia cazurilor prevazute in Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta; textul actului normative poate fi consultat aici; Textele actelor normative publicate pe site pot suferi numeroase modificari de la data publicarii acestora in Monitorul Oficial;
Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, sunt consemnate expres in urmatoarea forma: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14 din - art. 9 Ordonanta de Urgenta 34/2014."
g) costul utilizarii tehnicii de comunicatie la distanta, in cazul in care acesta este calculat altfel decat conform tarifului de baza;
h) perioada de valabilitate a ofertei sau a pretului;
i) durata minima a contractului, in cazul contractelor care prevad furnizarea curenta sau periodica a unui produs sau serviciu;
j) termenul limita de executare a obligatiilor rezultand din contract;
k) informatiile privind service-ul postvanzare si garantiile oferite;
14. Costurile de returnare a produselor cad in sarcina Utilizatorului. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii lor de catre Utilizator, daca au fost indeplinite prevederile art. 46 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta;
14.1. In cazul in care profesionistul nu a transmis consumatorului informatiile privind dreptul de retragere conform art. 6 alin. (1) lit. h), perioada de retragere expira la 12 luni de la sfarsitul perioadei initiale de retragere de 14 zile.
14.2. In cazul in care profesionistul a transmis consumatorului informatiile prevazute la alin. (1) din prezentul articol in termen de 12 luni de la data mentionata la art. 9 alin. (2), perioada de retragere expira in 14 zile de la data la care consumatorul primeste informatiile respective.
15. In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Vanzatorul are obligatia sa ramburseze sumele platite de Utilizator, fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in 7 zile de la data la care consumatorul a comunicat profesionistului decizia sa de terminare a contractului.
16. Atentie!!! Utilizatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:
a) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de Vanzator;
b) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile Utilizatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
17. Vanzatorul respecta si promoveaza dispozitiile ce stabilesc conditiile specifice de garantare a dreptului la protectia vietii private in privinta prelucrarii datelor cu caracter personal in sectorul comunicatiilor electronice.
17.1. Stocarea de informatii sau obtinerea accesului la informatia stocata de Vanzator este permisa numai cu indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
a) Utilizatorul in cauza si-a exprimat acordul;
b) Utilizatorului in cauza i s-au furnizat, anterior exprimarii acordului, in conformitate cu prevederile art. 12 din Legea nr. 677/2001, informatii clare si complete, care sunt expuse intr-un limbaj usor de inteles si accesibil Utilizatorului, si care sa includa mentiuni cu privire la scopul procesarii informatiilor stocate.
17.2. Astfel, toate datele si informatiile solicitate pentru si in scopul utilizarii si accesului la site, vor fi obtinute direct de la Utilizator.
17.3. Furnizarea datelor si informatiilor necesare accesarii, crearii unui "user name", obtinerea parolei, accesul la produsele si/sau serviciile comercializate, servicii accesorii, este facultativa si se face numai cu acordul prealabil al Utilizatorului.
17.4. Utilizatorul are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare.
Atentie!!! Daca Utilizatorul nu este de acord cu declinarea datelor si informatiilor necesare accesarii si utilizarii site-ului, este rugat respectuos sa paraseasca site-ul.
18. Dreptul de retur in termen 14 zile este reglementat de Ordonanta de Urgenta 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza clientilor persoane fizice, care au achizitionat produse online de pe site-ul bilancia.ro
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 15 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier. Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
19. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur
19.1. Cumparatorul va completa Cererea de retur;
19.2. Cererea de retur va contine informatii cel putin cu privire la: - numar comanda si data emiterii comenzii; - date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comana online pe bilancia.ro - seria si numarul facturii fiscale, data emiterii facturii fiscale ce face dovada achizitionarii produsului/produselor; - cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) - facultativ;
19.3. La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, copie aviz de insotire a marfii si/sau AWB;
19.4. Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datele solicitate sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate;
19.5. In maxim 24 ore cumparatorul va primi un e-mail cu numarul de inregistrare a cererii de retur si orice alte detalii privind aplicarea procedurii de retur.
20. Conditii de retur Produsul returnat trebuie:
- sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
- in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale, cd/dvd-uri, certificate de conformitate si garantie, etc);
- fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate ;
- cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, aviz de insotire. certificat garantie, certificat de conformitate, etc);
21. Constatare si validare acceptare retur produs(e)
21.1. Dupa sosirea produsului/produselor in locatia Vanzatorului, personalul tehnic specializat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite este aplicabila procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare a procedurii de retur pentru produse cumparate;
21.2. Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, in maxim 24 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful - Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e));
21.3. Pe baza rezultatelor constate si comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, sa furnizeze acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).
22. Service si garantie Pentru produsele care prezinta defecte in perioada de garantie si nu indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produsele cumprate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e)), cumparatorul va contacta comenzi@bilancia.ro pentru a fi redirectionat catre locatiile service autorizate ale Vanzatorului.
23. Inlocuire produs Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur si presupune inlocuirea produsului, Vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
24. Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)
Costuri suportate de catre cumparator:
- Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile lucratoare de la receptia produsului;
- Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e);
24.1. Costuri suportate de catre vanzator:
Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:
- Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;
- Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului;
- Produs este nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.
25. Rambursarea sumelor Rambursarea sumelor se va face in cel mult 7 zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
25.1. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus se aplica doar produselor comandate online pe bilancia.ro ce au fost receptionate de catre cumparator persoana fizica in urma transportului prin curier;
25.2. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus nu se aplica in cazul produselor comandate/cumparate in magazinele Vanzatorului. Pentru produsele comandate/cumparate in magazinele Cumparatoruluise aplica procedura de retur produs(e) din respectiva locatie unde au fost emise documentele de vanzare;
25.3. Pentru produsele ale caror colete reprezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor;
25.4. Produsele comandate online pe bilancia.ro sunt livrate numai sigilat in ambalaj original de la producator/Vanzator. Pentru unele categorii de produse, daca este cazul, Vanzatorul poate livra in ambalaj suplimentar in vederea protectiei ambalajului original.
26. Costuri si durata de livrare pe teritoriul Romaniei
26.1. Pentru comenzi ce depasesc suma de 4000 lei + TVA transportul este gratuit si se realizeaza prin curierat rapid, oriunde in tara, pentru colete cu greutatea maxima de 15 kg.
26.2. In cazul in care clientul opteaza pentru ridicarea produselor de la sediul vanzatorului, taxele de trasport sunt 0 (zero).
26.7. Pentru produsele comandate de persoanele juridice si ridicate de la unul din punctele de vanzare ale vanzatorului, este nevoie sa se prezinte o imputernicire pentru ridicarea produsele.
26.8. In cazul returului produselor comandate si achitate, costul transportului nu se returneaza.
26.9. Produsele comandate vor fi livrate intr-un termen estimativ de 7 zile lucratoare de la comanda, dar nu mai tarziu de 15 zile, in situatia in care produsul exista pe stocul Bilancia Exim in ziua comenzii. In situatia in care produsul ajunge in posesia Bilancia Exim dupa data comenzii, livrarea se va face in 7 zile lucratoare din momentul intrarii produsului in stocul Bilancia Exim, dar nu mai tarziu de 15 zile.
26.10. Programul de livrare este de luni pana vineri, intre orele 08:30 - 17:30.
26.11. Clientul are obligatia sa asigure descarcarea si manipularea marfii. Conducatorul autovehiculului ajuta la descarcarea produselor din masina, insa nu si la manipularea lor in vecinatate. De aceea, iti recomandam sa te asiguri ca ai persoane care sa te ajute la descarcarea si transportarea produselor de la masina Vanzatorului pana in casa/curte/apartament.
26.12. In situatia in care la numerele de telefon puse la dispozitie in vederea livrarii, nu raspunde nimeni, nu ne asumam raspunderea pentru neplacerile cauzate de intarzieri. In acest caz, transportul va fi reprogramat. De asemenea, nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile in livrarea marfurilor cauzate de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile). La fel, in acest caz, transportul va fi reprogramat.
26.13. Livrarea este asigurata pana in zonele unde masinile pot parca in conditii de siguranta. Din acest motiv, nu exista posibilitatea de a desface/deschide coletele la livrare, ci doar posibilitatea verificarii integritatii coletului/ambalajului. Insa, ai posibilitatea ca dupa verificarea integritatii coletului/ambalajului, daca acesta nu corespunde (prezinta urme vizibile de deterioare, murdarie sau din interior se aud zgomote de produs spart) sa refuzi primirea acestuia.
26.14. In cazul in care observi ca sunt nereguli cu produsul achizitionat, dupa manipularea acestuia in locuinta si desfacerea ambalajului, te rugam sa ne contactezi la numarul unic de contact: 0735.777.877 sau pe adresa de e-mail: vanzari@bilancia.ro
Metode de plata
Numerar la livrare (plata ramburs)
Plata online cu cardul tau de debit sau de credit
Transfer bancar