Secretară

Echipa Bilancia este în căutarea unei Secretare energice și bine organizate, care să ne ajute să asigurăm buna desfășurare a activităților administrative. Dacă ai experiență într-un rol similar, ești atentă la detalii și ai abilități excelente de comunicare, te așteptăm să ni te alături!

Responsabilități principale:

  • Gestionarea apelurilor telefonice și întâmpinarea vizitatorilor;
  • Coordonarea corespondenței interne și externe;
  • Oferirea de suport administrativ colegilor din companie;
  • Alte sarcini administrative și protocol, conform fișei postului.

Cerințe:

  • Diplomă de bacalaureat;
  • Experiență profesională: minimum 1 ani într-un rol similar;
  • Cunoștințe solide de Microsoft Office;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu (scris și vorbit).

Oferim:

  • Mediu de lucru profesional și prietenos;
  • Posibilități de dezvoltare în cadrul unei companii de top din industria HoReCa;
  • Pachet salarial competitiv și alte beneficii atractive.

Locul desfășurării activității: sediul BILANCIA din Corbeanca - DN 1, km 19,3, Jud. Ilfov;

Program de lucru 08:30 – 17:30;

Se asigură transport din Ploiești spre Corbeanca și retur.

Hai în echipa noastră!

  • Extensii acceptate (doc, pdf, docx, xls, jpg, png)

* Camp Obligatoriu